بیقرار

آخرین مطالب

از دور و با اشک و دور از همه خلق.......

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

دلم خیلی غصه دارد.... صدای کلیپ صوتی یکی از عملیاتهای دفاع مقدس با حال و هوای درب و داغان ما آمیخته شده که صدای غصه هایمان را کسی نشنود.... تنگی بعداز ظهر جمعه مزید بر علت که همه روح را مچاله کند....همین الان کوله را پر کردم و دادمش دست دل دوست عزیزی که امروز خبر داد عزم جزم کرده دارد می رود خدمت حضرت ثارالله،سیدالشهدا.ع. و مقصدش سرزمین کربلا، چند روز قلیل به تاسوعا و عاشورا......

دلم رفت.......

با اشک و غصه های دلم بدرقه اش کردم، ندید اما گذاشتمش سر کوله ی لبریزی که قرار گذاشتم نزد حضرت ارباب بقچه هایش را دانه دانه باز کند...

محرمت خیلی کربلایی دوست جان... سلام ناتوان این دور مانده از ارباب را به محضر مولایمان برسان.....


 

  • بی قرار

نظرات  (۱)

  • فاطمه ضرابی
  • سلام .. زیارت دلی همه ی محبین قبول درگاه حضرتش
    امید که به زودی همسفر حرم مطهر باشیم 
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب همسنگر بزرگوارم
    الهی شکر خوبید، الحمدلله...
    قدم رنجه فرمودید، زحمت کشیدید باز سری کوتاه زدید به کلبه بیقراری های ما...
    دل گرفته و جان حرکت وبلاگی نمی داد، امشب شهید همت و اون متن، وگذاشتنش براتون یه ذره قفل رو شکست، کلیپشو گذاشتم تو وبلاگ که لااقل برای خودم ماندگار باشه و تذکر، و همچنین یادآور تابلو نوشته ای که به دل نشست و در جای خالیتون گذاشتمش تو اتاق، حیف نبودید...
    *
    انشاالله به زودی زود... دیگه دل سر به بیابونه...
    *
    جانتون سلامت و اثرگذاری خالصانتون بسیار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی