بیقرار

آخرین مطالب

چه کسی را می شناسی که جانم را فدایش کنم؟!...

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

....هرگز برای امام خویش تکلیف معین نمی‌کنم، که تکلیف خود را از حسین می‌پرسم..

و من حسین را نه فقط برای خلافت، که برای هدایت می‌خواهم..

و من... حسین را برای دنیای خویش نمی‌خواهم، که دنیای خویش را برای حسین می‌خواهم..

آیا بعد از حسین کسی را می‌شناسی که من جانم را فدایش کنم؟.....



                 

  • بی قرار

نظرات  (۲)

  • بید مجنون
  • من تازه تمومش کردم
    واقعا کتاب لذت بخشی بود...
    پاسخ:
    سلام همسنگر بزرگوار
    ممنون از سر زدنتون
    کتاب ارزشمندیه، جاهایی از اون توجهات خوبی میده که بیشتر تامل کنیم
    خدا خیر بده استاد بزرگواری که دو سال پیش در تکالیف ما گذاشتند بخونیم کتاب رو

    نکته یا نکاتی که به نظر شما از کتاب برجسته بود می فرمایید؟
  • بید مجنون
  • چشم حتما
    فکر میکنم و میگم
    پاسخ:
    منتظر....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی